ביטוח משאית און ליין- איך זה עובד

ביטוח משאית און ליין- איך זה עובד

הטכנולוגיות המתקדמות ועולם האינטרנט הפך כל רכישה למהירה יותר, באמצעות האפשרות לרכישה און ליין, של מוצרים ושירותים שונים.

גם ענף הביטוח לא נותר מאחור, כאשר חברות הביטוח השונות הנגישו את תכניות הביטוח הרבות לציבור הרחב, באמצעות רכישה ישירה במוקדים הטלפונים, ורכישת ביטוח און ליין, באתרים ובאפליקציות ברשת.

יתרון בולט של רכישת ביטוח און ליין הוא האפשרות לבצע השוואת מחירים מידית, ללא הצורך שבפניה למספר רב של נציגים ומוכרנים, ותוך קבלת השוואה מקיפה ומפורטת. קיימים אף אתרים רבים אשר מציעים השוואת מחירים לצד רכישת ביטוח און ליין, בעיקר בענף ביטוחי הרכב.

ביטוח משאית און ליין

ביטוח משאית הוא בין הביטוחים המורכבים, אשר משלב בין ענף ביטוח הרכב לעולם הביטוחים העסקיים. המשאית היא לפני הכל כלי רכב מנועי, וחשוב לרכוש תכנית ביטוחית מתאימה בהתאם לחובה החוקית ולצורך האישי, כאשר בנוסף על כך משאית היא כלי עבודה ותובלה, אשר גם היבט זה יבוא לידי ביטוי ברכישת התכנית הביטוחית.

ביטוח משאית און ליין לרוב יתייחס להיבט הביטוח הראשוניביטוח כלי הרכב, כאשר זה יכלול ביטוח חובה, ביטוח מקיף או ביטוח מצד ג‘. האפשרות לרכישה און ליין ניתנת באמצעות אלגוריתם אשר מזין את דגם המשאית, היצרן והשנתון, פרטי הנהג העיקרי בה, והצגת מחיר ביטוח מותאם.

יחד עם זאת, ברכישת ביטוח למשאית חשוב להביא בחשבון אלמנטים רבים חשובים נוספים, ולבצע התאמה אישית לצורך של בית העסק והארגון. בין התועלות והכיסויים אותם יש להביא בחשבון בעת רכישת ביטוח משאית:

עלות השתתפות עצמיתבעוד שנהגים ברכב פרטי יכולים להישען על הזהירות, עבר נקי מתאונות ומתביעות, וליטול את הסיכון שבפוליסה מוזלת כנגד השתתפות עצמית גבוהה, משאית היא כלי רכב ועבודה אשר נמצא על הכביש מדי יום ולילה שעות ארוכות. מדובר בכלי עוצמתי אשר כל תאונה קלה עשויה לגרום לנזק כבד ויקר, והיא מחזיקה בשלל מערכות תומכות, תכולה יקרה וסיכונים נוספים. ברכישת ביטוח למשאית חשוב במיוחד לתת את הדעת על עלויות ההשתתפות העצמית, שכן הסבירות להפעלת הביטוח היא גבוהה במיוחד.

תיקוני דרך וגרירההיקף השימוש הגבוה במשאית והבלאי הגבוה שלה עשוי להוליד לא אחת את הצורך בתיקוני דרך, ואף בגרירה של המשאית למוסך מורשה במידה ולא ניתן לסייע באמצעות תיקון דרך. מדובר בשירותים אשר ללא כיסוי ביטוחי הם יקרים מאוד, וחשוב לכלול בביטוח המשאית הנרכש כיסוי ביטוחי רחב שיכלול אותם.

ביטוח תכולהמשאיות לרוב יכילו תכולה יקרת ערך, כאשר נזק לתכולה בשל תאונה, גניבה או אירוע אחר עשוי להיאמד במאות אלפי שקלים ויותר. חבות הכיסוי היא כלפי לקוחות ובעלי הסחורה בפועל, וללא כיסוי ביטוחי לתכולה בעל החברה/ בעל המשאית עשוי להיות חשוף לתביעות אימתניות.

ברכישת ביטוח משאית און ליין ובהשוואת המחיר יש להביא בחשבון את כל אלה, ולוודא כי ניתן לכלול את הכיסויים הנוספים הרצויים.

    Some text will go here

    התקשרו
    077-2308379