ביטוח משאית 7.5 טון

ביטוח משאית 7.5 טון

משאית במשקל שבעה וחצי טון היא משאית החלוקה הפופולרית בישראל, כאשר משאיות אלו בהיבט הביטוחי הן בבחינת רכב כבד בעל רמת סיכון גבוהה. ביטוח משאית 7.5 טון לרוב יכלול את רכיבי ביטוח הרכב, ביטוח עסקי והרחבות נוספות, בהתאמה לאופי השימוש במשאית.

ביטוח משאית 7.5 טוןביטוח חובה

ביטוח החובה על המשאית חל על בעליה, בדומה לאחזקת כל רכב מנועי בישראל. ביטוח החובה בא לספק כיסוי ביטוחי בגין נזקי גוף ולהגן על בעל המשאית מפני תביעות אישיות בשל נזקים שנגרמו למעורבים בתאונה, נהג המשאית, הנוסעים בה, עוברי דרך והולכי רגל ונוסעים ברכבים ממונעים אחרים.

עלות ביטוח זה מושפעת מיצרן המשאית, הדגם, כמות המורשים לנהירה ונתוני הנהג העיקרי במשאית.

ביטוח צד גלמשאית 7.5 טון

ביטוח צד גהוא ביטוח אשר בא לספק מענה וכיסוי לנזקי רכוש אשר עשויים להיגרם על ידי המשאית לצד שלישי, רכב אחר או ציוד נייר (גדר, עמוד חשמל, שער, רמזור), באחריות ובאשמת הנהג אשר נהג במשאית המבוטחת. כיסוי זה אינו נפוץ לסוג זה של משאיות, שכן משאית הובלה במשקל 7.5 טון ויותר היא משאית יקרת ערך בפני עצמה, ומדובר בכיסוי אשר אינו כולל ומכסה נזקים למשאית המבוטחת עצמה. יחד עם זאת, במידה ומדובר במשאית בשימוש בהיקף נמוך, משאית ישנה בעלת ירידת ערך גבוהה ו/או משאית חונה במקום מאובטח ואינה חשופה לגניבה, ביטוח זה עשוי לספק פתרון ביטוחי מוזל.

ביטוח מקיף למשאית 7.5 טון

ביטוח מקיף למשאית יכלול את הכיסוי המוצע בסעיף ביטוח צד ג‘, אולם יוסיף עליו כיסויים מורחבים בניהם ביטוח נזקים וירידת ערך למשאית המבוטחת עצמה, כיסוי בגין נזקי תאונה, וכיסוי ביטוחי למקרה של גניבה. ביטוח מקיף למשאית 7.5 טון הוא הביטוח הרחב והמתאים ביותר, נקבע ונבנה ביחס לערכה של המשאית, וניתן להרחבה למערכות נלוות למשאית דוגמת דופן הרמה וכלים אחרים.

הביטוח המקיף אינו כולל בתוכו את ביטוח החובה שנמכר כיחידה ביטוחית נפרדת.

ביטוחים מורחבים והתאמות

המשאית היא כלי עבודה לפני הכל, ועל כן קיימים ביטוחים נוספים אשר רלוונטיים באחזקתה. בין הביטוחים החשובים קיים ביטוח תכולהביטוח בסכום נקוב אשר נועד לכסות אובדן ונזק לתכולת המשאית, במקרה של תאונה, שריפה, או גניבה. ביטוח אחריות משפטיתכיסוי הוצאות משפטיות במקרה של תביעה אישית בשל אירועים שהתרחשו תוך שימוש במשאית. מתן משאית חלופיתכיסי חשוב אשר מבטיח שמירה על רצף של עבודה ועמידה בהתחייבויות עסקיות גם במקרה של תאונה, גניבה ונזק למשאית.

משאית 7.5 טון היא משאית כבדה, בעלת יחידת תכולה רחבה ומגוון שימושים. ברכישת ביטוח למשאית מסוג זה חשוב לתת את הדעת על כלל הסיכונים האפשריים, ההשתתפות העצמית הצפויה במקרה של אירוע ביטוחי ויצירת פוליסה רחבה ומותאמת אישית.

    Some text will go here

    התקשרו
    077-2308379