ביטוח משאית- כיצד נבצע השוואת מחירים

ביטוח משאית- כיצד נבצע השוואת מחירים

רכישת ביטוח משאית הוא לרוב עניינם של עסקים וחברות, החל מעסק קטן בעל משאית קלה יחידה, וכלה בחברות וארגונים בעלי ציי רכב ומספר רב של משאיות ממספר סוגים.

בשונה מרכב פרטי, ביטוח משאית הוא ביטוח מורכב יותר אשר מצריך התייחסות למגוון רחב שלאפשרויות והתאמה של הכיסויים, ומטבע הדברים מדובר בביטוח יקר יותר מביטוחים לרכב מנועי אחר, שכן משקלו ועוצמתו וכן העובדה כי המשאית מבלה על הכביש שעות ארוכות מדי יום, מעלים את רמת הסיכון.

למרות זאת, בעת רכישת ביטוח למשאית, נרצה לקבל את ההצעה הביטוחית המשתלמת והמוזלת ביותר, וכמו בכל תחום צרכני אחר גם כאן יש מקום להשוואת מחירים. אלא שהשוואת מחירים בביטוחי משאיות חשוב לבצע לאחר קביעת סוג הפוליסה המתאימה, הכיסויים וסכומי הכיסוי והפיצוי לצד ההשתתפות העצמית, על מנת לקבל השוואה נכונה ומדויקת.

ביטוח משאית השוואת מחיריםכך תעשו את זה נכון

לפני הכל יש להגדיר את סוג הביטוח הנדרש, כאשר ישנם שלושה כיסויים עיקריים אפשריים:

ביטוח חובה למשאית

ביטוח החובה מחויב בחוק לכל בעל משאית, ומיועד להעניק כיסוי בגין הוצאות רפואיות ונזקי גוף לכל מי שיהיה מעורב בכל אירוע תאונתי בו המשאית שותפה. מדובר בכיסוי הבסיסי ביותר, שהוא כאמור בבחינת חובה חוקית. עלות הביטוח היא נגזרת של סוג המשאית ופרטי הנהג העיקרי בה. מדובר בעלות בעלת גמישות מועטה. יחד עם זאת, רכישת ביטוח החובה והביטוחים הנוספים אל מול אותו גורם מבטח תסייע בהגדלת כוח הרכישה וביכולת לקבלת עלויות כוללות משתלמות יותר.

ביטוח צד ג

ביטוח צד גלמשאית הוא ביטוח אשר מכסה נזקי רכוש, כאשר אלו נגרמו לגורם שלישי באמצעות המשאית המבוטחת. ביטוח זה אינו פופולרי בקרב בעלי המשאיות, מאחר והוא אינו כולל פיצוי בגין נזקים אשר נגרמו למשאית המבוטחת עצמה, וגם לא פיצוי במקרה של נזק מוחלט או גניבה. ביטוח משאית צד גמתאים למשאיות בעלות ערך כלכלי נמוך במיוחד ובשימוש מופחת.

ביטוח מקיף למשאית

ביטוח מקיף למשאית יכלול את כל הכיסויים הקיימים בביטוח מצד ג‘, ויוסיף עליהם כיסוי נזקי רכוש אשר נגרמו למשאית המבוטחת, לרבות גניבת המשאית. מאחר וערכה של משאית הוא רב, הצורך להגן עליה הוא גבוה, ועל כן זה הוא הביטוח הפופולרי ביותר בענף ביטוח המשאיות.

לאחר בחירת סוג הביטוח המתאים, ניתן לערוך השוואת מחירים בין סוכנויות הביטוח וחברות הביטוח השונות, כאשר בשונה מתחומי ביטוח אחרים בהם עשוי להיות יתרו לביטוח הישירבשל מורכבות הביטוח מומלץ להיוועץ ולהיות מלווים בסוכן ביטוח מתמחה בתחום.

במעמד ההשוואה יש להתייחס לערך הביטוח: תקרת התשלום המקסימלית, עלות ההשתתפות העצמית, הרחבות וכיסויים נוספים דוגמת: קבלת משאית חלופית במקרה הצורך, כיסוי שמשות, גרירה, תיקוני דרך, כיסוי לדופן ומערכות תומכות, ביטוח תכולה וציוד.

    Some text will go here

    התקשרו
    077-2308379