ביטוח משאית הכי זול- כיצד מוזילים את הביטוח ועל מה לא כדאי להתפשר

ביטוח משאית הכי זול- כיצד מוזילים את הביטוח ועל מה לא כדאי להתפשר

ביטוח משאית הוא בבחינת הוצאה שנתית יקרה, הן בשל ערכן הגבוה של משאיות, והן בשל רמת הסיכון הגבוהה בה היא מצויה. יחד עם זאת, בדומה לתחומי צרכנות אחרים, בחירה בתכנית הביטוחית המתאימה, השוואת מחירים וכוח מיקוח יאפשרו במקרים רבים הוזלה משמעותית בעלויות ביטוח המשאית.

האם בהכרח ביטוח משאית הכי זול הוא הטוב ביותר?

לחלוטין לא. על פניו, ניתן להסתפק בביטוח חובה למשאית, כפי שנדרש בחוק, ולזכות לכיסוי ביטוחי מפני נזקי גוף למבוטח, לנוסעים ולמעורבים אחרים בתאונה בלבד. יחד עם זאת, ברור כי אחזקה בכלי רכב ממונע בהיקף עבודה רחב ובמשקל גבוה, חושף את בעליו לנזקים, לתביעות ולעלויות גבוהות, וללא כיסוי ביטוחי מתאים הוא עשוי לעמוד אל מול הוצאות כבדות.

חשוב מאוד לבחור בפוליסת הביטוח למשאית המתאימה ביותר, ולרדת לפרטי פרטים בקביעת סכום תקרת הביטוח לכל סוגי הנזקים, הרחבות של הכיסויים השונים ועלויות ההשתתפות העצמית בכל מקרה של אירוע תאונתי או ביטוחי.

ההשוואה בסופו של יום תתבצע לתכניות ביטוחיות זהות, בהתאמה לצרכי המבוטח.

טיפים להוזלת ביטוח משאית

בין האפשרויות להוזלת הביטוח מבלי להתפשר על צמצום הכיסויים:

איחוד ביטוחיםרכישת ביטוח החובה והביטוח המקיף באותה חברה, רכישת הביטוח למספר רכבים או לכל צי הרכב שברשות החברה/העסק אל מול אותו גורם מבטח, איחוד בין ביטוחים עסקיים שונים, כל אלו יהפכו את המבוטח לבעל כוח קניה בהיקף גדול יותר, מה שיזכה אותו לרוב בהנחות ובהטבות מחברת הביטוח.

עבר ביטוחיככל שנהג המשאית הרשום בפוליסת הביטוח יהיה בוגר יותר, בעל ניסיון וותק נהיגה רב יותר ובעל עבר ביטוחי נקי מתאונות ומתביעות ביטוחכך עלויות הביטוח יהיו נמוכות ומשתלמות יותר. חברת הביטוח עוסקת בניהול סיכונים, כאשר נהג בוגר ואחראי נתפס כסיכון נמוך יותר, מה שבא לידי ביטוי במחיר הביטוח. במידת הניתן מומלץ לצמצם את מספר המורשים לנהוג על המשאית, ולהגביל את גילם.

מיגון ואבטחהברכישה של ביטוח מקיף למשאית, הכולל ביטוח מפני גניבת המשאית, חשוב להציג בפני חברת הביטוח אישור למיגון של המשאית על פי דרישותיה. המיגון עשוי לכלול דרישה למערכות נעילה, אזעקה ומערכת ניווט לוויינית לאיתור המשאית במקרה של גניבה.

משאית ממוגנת היטב תפחית את הסיכוי לגניבה ולנזקי וונדליזם, ולפריצה במקרה של ביטוח תכולה וציוד, מה שיסייע ברכישת הביטוח המקיף ובקביעת המחיר. חשוב לדעת כי חברת הביטוח רשאית גם שלא לבטח משאית שאינה מוגנת על פי דרישותיה.

השתתפות עצמיתרכיב ההשתתפות העצמית משפיע במיוחד על עלות הביטוח הכוללת, וזאת מאחר וכאשר עלות ההשתתפות העצמית גבוהה, המבוטח למעשה נוטל על עצמו חלק מן הסיכון. יחד עם זאת, לא מומלץ לבחור בהשתתפות עצמית יקרה במיוחד בתמורה להנחה במחיר הביטוח, שכן מדובר ברכיב שהסיכויים למימוש שלו גבוהים.

    Some text will go here

    התקשרו
    077-2308379