האם כדאי לרכוש ביטוח משאיות ישיר, או באמצעות סוכן ביטוח?

האם כדאי לרכוש ביטוח משאיות ישיר, או באמצעות סוכן ביטוח?

בענף הביטוח עולה תמיד השאלה, האם רכישה של ביטוח ישירות מידי חברת הביטוח, באמצעות אתרי האינטרנט או המוקדנים הטלפוניים, תהיה זולה יותר מרכישת אותו ביטוח באמצעות סוכן ביטוח.

על פניו, ההיגיון הישר אומר שמדובר בשיטת רכישה חסכונית יותר. הלקוח פונה ישירות לספק ומדלג על המתווך, ובכך למעשה חוסך גם את עלות התיווך. אלא שבפועל נראה שלא תמיד הדבר פועל כך. במקרים רבים מבוטחים מעידים כי לאחר השוואת מחירים, מצאו כי דווקא סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה, הניח בפניהם הצעה משתלמת יותר מזאת שניתנה על ידי החברה באופן ישיר.

כיצד סוכן ביטוח יכול להוזיל עלויות ביחס לביטוח ישיר

הכלים העומדים לרשותו של סוכן ביטוח שמאפשרים לו הוזלת עלויות עבור לקוחותיו:

כוח קניהבשונה מן הלקוח הפרטי, או אף הלקוח העסקי, שרוכשים ביטוח על פי צרכיהם, סוכן ביטוח רוכש עשרות ומאות פוליסות מדי שנה עבור לקוחותיו. עצם היותו כוח קניה מוביל אל מול חברות הביטוח, המחירים להם יזכה לרוב יהיו נמוכים משמעותית מאלה שיוצגו למבוטחים הפרטיים באופן ישיר.

עבודה מול כל חברות הביטוחכאשר סוכן הביטוח נדרש להציג הצעה לביטוח בעבור הלקוח, האינטרס של הלקוח יעמוד אל מול עיניו והוא יבצע עבורו את הסקירה והשוואת המחירים בין כל חברות הביטוח, מה שיאפשר לו את זכות הבחירה ללא מחויבות לאף אחת מן החברות.

התאמה אישיתבשונה מפניה ישירה לחברת הביטוח בה הלקוח יבקש את סוג הביטוח הנדרש לו (ביטוח רכב, ביטוח משאית, ביטוח משכנתא, ביטוח דירה), ויקבל הצעה לביטוח כוללנית למדי. סוכן ביטוח הוא איש המקצוע אשר יהיה קשוב לצרכי לקוחותיו, יבצע תשאול והיכרות מקדימה לאיתור הסיכונים והצרכים, וידע לבנות תכנית ביטוחית רחבה מחד גיסא, ומשתלמת מאידך גיסא, ללא תשלום מיותר בעבור כיסויים שאינם נחוצים או רלוונטיים.

ביטוח משאית

ביטוח משאית הוא מסוג הביטוחים המורכבים, אשר מצריכים היכרות עם צרכי המבוטח והעסק, ליצירת תכנית ביטוחית מקיפה ומלאה, אשר תעניק כיסוי מלא במקרה הצורך. בשונה ממכונית, ביטוח למשאית אינו ביטוח רגיל לרכב מנועי וכולל חשיבה על אופי העבודה תוך התאמת הכיסויים השונים.

ביטוח למשאית יכלול ביטוח תכולהמתוך הבנה כי המשאית היא כלי עבודה ותובלה, וגודלה מיועד לשאת ציוד, מוצרים וחומרים שונים, אשר הם בפני עצמם בעלי ערך כספי גבוה לרוב. ביטוח התכולה יבטיח כי במקרה של נזק שנגרם לתכולה כתוצאה מתאונה או גניבה, הביטוח יספק פיצוי כספי בהתאם לסכום שהוגדר וצוין בפוליסה, מעבר לפיצוי בגין נזקי ועלות המשאית עצמה.

כיסוי חשוב נוסף ברכישת ביטוח למשאית הוא קבלת משאית חלופית במקרה של נזק מוחלט והורדה מהכביש או במקרה של גניבה. הימים שעשויים לחלוף מיום האירוע ועד לקבלת כספי הביטוח ורכישת משאית חדשה, עשויה לגרום להשבתת העסק והפעילות ולהפרת התחייבויות כלפי לקוחות וספקים, ומשאית חלופית תגן על אובדן ההכנסות האמור.

    Some text will go here

    התקשרו
    077-2308379